Jeugdwerk Jeugdwerk

Het jeugdwerk wordt in veel gevallen samen met de Hervormde Gemeente opgepakt. Onderstaand een overzicht van de activiteiten op het gebied van het jeugdwerk.

Jeugdraad
De jeugdraad verzorgt namens de Hervormde Gemeente en de Gereformeerde Kerk de jeugddiensten, de Vakantie Bijbelweek in de herfstvakantie en de jaarlijkse startdag.

Catechese
De catechesaties voor de jongeren van onze kerk worden verzorgd vanuit de Hervormde Kerk. Meer informatie via de scriba.

Jongensclub
Eén keer in de twee weken wordt er op maandagavond jongensclub gehouden in het verenigingsgebouw, Ring 7. Dit in samenwerking met de Hervormde Gemeente.
Jongens van 6 t/m 12 jaar zijn welkom. Het begint om 19.00 uur tot 20.00 uur.

Meisjesclub
Eén keer in de twee weken wordt er op woensavond meisjesclub gehouden in het verenigingsgebouw, Ring 7. Dit in samenwerking met de Hervormde Gemeente.
Meisjes van 6 t/m 12 jaar zijn welkom. Het begint om 18.30 uur tot 19.45 uur.

Kindernevendienst
Iedere zondagmorgen is er kindernevendienst voor de kinderen in de basisschoolleeftijd. De kinderen gaan voor de preek naar de zaal achter de kerk en na de preek komen zij weer terug in de kerk. Tijdens de kindernevendienst wordt uit de Bijbel gelezen en geknutseld/getekend. De kindernevendienst wordt geleid door verschillende gemeenteleden.

Zondagschool
Elke zondagmorgen van 11.30 – 12.30 uur is er zondagschool in het verenigingsgebouw, Ring 7, waar kinderen in de basisschoolleeftijd welkom zijn. De zondagschool is tijdens het winterwerk vanaf september tot en met april.

Crèche
Elke zondag is er een crèche in het verenigingsgebouw, Ring 7. Vanaf 9.45 uur is het mogelijk om uw kinderen te brengen als u zelf naar de kerk gaat.

Jeugdvereniging
De jeugdvereniging komt in de regel maandelijks bij elkaar op zaterdagavond. Deze is bedoeld voor de jeugd van het middelbaar onderwijs. Maarten en Lianne van der Kooij hebben de leiding.

Voor meer informatie over het jeugdwerk stuurt u een mail naar het mailadres van de scriba.